Test Anxiety Among Czech Pupils in Lower-Secondary Education
| Název česky | Testová úzkost českých žáků nižšího sekundárního vzdělávání |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2024 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Studia paedagogica |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | Odkaz na stránku, kde se nachází plný text výsledku |
| Doi | https://doi.org/10.5817/SP2024-2-5 |
| Klíčová slova | test anxiety; examination anxiety; fear of failure; academic self-concept; school well-being; educational outcomes |
| Popis | Studie se zabývá adaptací škály Children Test Anxiety Scale (CTAS) na vzorku 740 žáků nižšího sekundárního vzdělávání v moravských školách. Cílem byla rovněž analýza vztahu testové úzkosti s akademickým self-conceptem, pohlavím žáků či jejich vzdělávacími výsledky |
| Související projekty: |