Test Anxiety Among Czech Pupils in Lower-Secondary Education

Varování

Publikace nespadá pod Ústav výpočetní techniky, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Testová úzkost českých žáků nižšího sekundárního vzdělávání
Autoři

ŠEJNA Erik

Rok publikování 2024
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Studia paedagogica
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www Odkaz na stránku, kde se nachází plný text výsledku
Doi http://dx.doi.org/10.5817/SP2024-2-5
Klíčová slova test anxiety; examination anxiety; fear of failure; academic self-concept; school well-being; educational outcomes
Popis Studie se zabývá adaptací škály Children Test Anxiety Scale (CTAS) na vzorku 740 žáků nižšího sekundárního vzdělávání v moravských školách. Cílem byla rovněž analýza vztahu testové úzkosti s akademickým self-conceptem, pohlavím žáků či jejich vzdělávacími výsledky
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info