Test Anxiety Among Czech Pupils in Lower-Secondary Education
Název česky | Testová úzkost českých žáků nižšího sekundárního vzdělávání |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2024 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Studia paedagogica |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | Odkaz na stránku, kde se nachází plný text výsledku |
Doi | http://dx.doi.org/10.5817/SP2024-2-5 |
Klíčová slova | test anxiety; examination anxiety; fear of failure; academic self-concept; school well-being; educational outcomes |
Popis | Studie se zabývá adaptací škály Children Test Anxiety Scale (CTAS) na vzorku 740 žáků nižšího sekundárního vzdělávání v moravských školách. Cílem byla rovněž analýza vztahu testové úzkosti s akademickým self-conceptem, pohlavím žáků či jejich vzdělávacími výsledky |
Související projekty: |