Informace o projektu
Spisová služba a procesní řízení
        
    
    - Kód projektu
- ROZV/7/21/2010
- Období řešení
- 1/2010 - 12/2010
- Investor / Programový rámec / typ projektu
- 
                        Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR        - Rozvojové programy
 
- Fakulta / Pracoviště MU
- 
                                Ústav výpočetní techniky
                                - doc. RNDr. Václav Račanský, CSc.
- RNDr. Lenka Bartošková
- Roman Čermák, M.Sc.
- Ing. Jana Foukalová
- doc. Ing. Ladislav Janíček, Ph.D., MBA, LLM
- Ing. Pavlína Kadlčková, DiS.
- RNDr. Jana Kohoutková, Ph.D.
- Ing. Lenka Kopecká, MBA
- Ing. Josef Kotrba
- Mgr. Zdeněk Machač
- Mgr. Jaroslav Měcháček
- Ing. Vojtěch Moštěk
- Ing. Ivana Neubauerová, BA (Hons)
- Mgr. Marek Pichl
- RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
- Jarmila Tomanová
 
Cílem projektu je rozšířit implementaci systému pro podporu řízení vysokých škol v rozsahu spisové služby a procesního řízení na Masarykově univerzitě o další funkce pro podporu finanční kontroly ve vazbě na ekonomický informační systém a efektivní práce s relevantními dokumenty.
Publikace
Počet publikací: 4
2011
- 
    Dynamic Shopping Systems - A Solution for Public TendersEUNIS 2011. Book of Abstracts, rok: 2011 
- 
    Dynamické nákupní systémy – řešení pro veřejné zakázkyÚloha IS v době měnících se ekonomických podmínek VŠ. Sborník příspěvků ke konferenci., rok: 2011 
- 
    Dynamické nákupní systémy jako řešení pro veřejné zakázky v operačních programechUNINFOS 2011. Zborník abstraktov., rok: 2011 
2010
- 
    Elektronizace oběhu dokladů v univerzitním prostředíUNINFOS 2010. Zborník abstraktov., rok: 2010