Žáci se speciální vzdělávací potřebou: profesní orientace – dílčí výsledky výzkumu.
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Professional aspirations; pupils with special educational needs; integration; basic schools. |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Profesní poradenství a výchova k volbě povolání je na základních školách záležitostí všech učitelů. V textu je diskutována problematika současného trendu zařazování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (zejména žáků lehce mentálně handicapovaných a sociálně znevýhodněných) do všeobecného proudu vzdělávání v souvislosti s jejich další profesní volbou a uplatněním na trhu práce. Výzkumem byly zjištěny problémy při uplatňování handicapovaných žáků na trhu práce. |
| Související projekty: |