Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením – Příklady PC Programů
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Kapitola je věnována problematice integrace digitálních technologií do edukačního procesu na základě výzkumné analýzy kurikulárních dokumentů České republiky ve srovnání s příkladem vzdělávacího plánu Fördeschule německé spolkové země Baden-Württemberg, který byl podroben analytickému zkoumání. Dále jsou v kapitole uvedeny příklady možnosti přípravy učitelů na základě učebních modulů realizovaných v německu, které následně usnadňují zapojení digitálních technologií do výuky. Součástí integrace digitálních technologií je i vhodné uspořádání kmenové třídy s PC a PC učebny, jejiž analýzu kapitola prezentuje. Dále možnosti digitálního hardwaru, usnadňujícího práci učitele i žáků. V neposlední řadě se kapitola zabývá analýzou učebních boxů a modulů, využitelných ve výuce na základní škole speciální, základní škole praktické a pro žáky s poruchami učení. |
| Související projekty: |