Děti s lehkým mentálním postižením a didaktické hry v matematice
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | leight mental affliction etiology of afflictions legislative rule of educationof pupils with light mental afflitions; didactic game mathematics |
| Popis | První část je věnována charakteristice osob s mentálním postižením, především osob s LMP a dále etiologii postižení. Je popsáno legislativní ošetření vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a RVP ZV LMP. Je zmíněna teorie hry a jsou prezentovány 3 konkrétní hry pro děti od 1. do 3. Třídy základní školy.U každé z nich je uveden didaktický cíl, sledované kompetence, potřebné pomůcky a popis.Předložená práce vznikla jako výsledek výzkumu matematických prvků na žáky. |
| Související projekty: |