Integrovaná terénní výuka jako systém
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konferen |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | Fulltext |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | field work; integrated learning education and leisure time study; questionnaire examination; interviews |
| Popis | Text se zabývá problematikou terénní a integrované výuky. Seznamuje nás s popisem různých forem terénní výuky na PdF MU s cílem najít společné prvky napříč spektrem jednotlivých dílčích kurzů, dále upozornit na možnosti kvalitnějšího uchopení takových forem a uspořádání do uceleného systému. Děje se tak u terénní výuky kateder geografie, tělesné výchovy a sociální pedagogiky. Dále se v textu prezentují výstupy z dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů z padesáti základních škol v ČR, kde bylo sledováno, jak je vnímána potřebnost zavedení terénní integrované výuky do ZŠ. |
| Související projekty: |