Smíšený výzkum: Jedná se o nové a závažné téma?
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | mixed methods design; mixed methods; qualitative research; quantitative research; methodology; educational research; research design |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Smíšený výzkum je jedním z nových a závažných témat metodologie sociálních věd. Vzhledem k typickým výzkumným otázkám se jedná o zásadní design výzkumu pedagogických disciplín, zejména pedagogické evaluace. Stručně naznačujeme historii smíšeného výzkumu, jeho současné pojetí, kritéria jeho závažnosti a rozšíření, vybrané a zajímavé oblasti jeho přínosu pro pedagogický výzkum a otázky odpovídající české terminologie. Vycházíme z dosavadních výsledků výzkumu v dané oblasti. |
| Související projekty: |