Évaluation des enfants avec des TSA en classe de français
| Název česky | Hodnocení žáků s SPU ve francouzském jazyce |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | V pátém roce realizace výzkumného záměru se výzkumný tým Jazyk a jazyková komunikace zaměřil na problematiku hodnocení žáků s SPU ve výuce cizího jazyka. Ve společné stati jsme podali přehled různých metod hodnocení v cizích jazycích, prezentovali výsledky společného výzkumného šetření a rozhovoru v ohniskové skupině s vybranými učiteli. Vyústěním společné práce byla konference s mezinárodní účastí „Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami“. V této kapitole se nejprve věnujeme hodnocení žáků ve výuce francouzského jazyka s přihlédnutím k žákům s SPU a dále představujeme výsledky dotazníkového šetření, jež jsme provedli u učitelů francouzského jazyka. |
| Související projekty: |