Výzkumný záměr Škola a zdraví 21 a získané výsledky v oblasti sportovně pohybových aktivit
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Ošetrovatelstvo - pohyb - zdravie |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | school teachers children stress coping strategies |
| Popis | V našem výzkumném šetření v rámci výzkumného záměru Pedagogické fakulty MU Škola a zdraví 21 jsme již v minulosti prokázali, že míra stresu ve školním prostředí přímo působí na všechny jeho účastníky. Na dospělé v jiném období a s vyšší intenzitou než na děti, přitom učitelé v tomto šetření prokazují vysokou míru rizika. Z navrhovaných a posléze aplikovaných metod jsme zjistili, že je nutné respektovat nabízenou pomoc formou vybraných pohybových aktivit dle zaměření jednotlivce, tedy individuálně. Z realizovaných metod jsou sestaveny nabídky, které spadají do tří základních okruhů – sportovně pohybová aktivita, psychomotorika a její varianty, kinezioterapie a její varianty. |
| Související projekty: |