Jak vzdělávat integrativní psychoterapeuty II : vybrané modely výcviků v zahraniční literatuře
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Psychoterapie |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Psychologie |
| Klíčová slova | psychotherapy training;psychotherapist development;integration;identification with psychotherapy orientation |
| Popis | Příspěvek porovnává několik modelů integrativních psychoterapeutických výcviků publikovaných v zahraniční literatuře a ukazuje jejich základní shodu. Podrobněji se věnuje několika klíčovým tématům: kritické počáteční fázi výcviku ve vztahu k vývoji integrativní perspektivy, problematice identifikace s terapeutickým směrem, otázce zda vyučovat různé terapeutické přístupy souběžně nebo postupně, využití terapeutických manuálů v integrativní výcviku, propojením výuky s výzkumem a evaluací a také vlivem institucionálního kontextu na pojetí výuky integrace. |
| Související projekty: |