Současné pojetí smíšeného designu pedagogického výzkumu u nás a v zahraničí (plenární koreferát)
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Konferenční abstrakty |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Koreferát srovnával pohled na smíšený design výzkumu a jeho aplikaci v českém pedagogickém výzkumu a v zahraničí. Zabýval se otázkou, zda je smíšený design něčím víc než kombinací kvalitativních a kvantitativních přístupů, metod sběru a analýzy dat. Zamýšlel se nad tím, zda je nadále skutečně obhajitelné striktně odlišovat kvalitativní a kvantitativní výzkum. Diskutoval o specifické roli smíšeného designu výzkumu v rámci pedagogického výzkumu a ukazoval jeho specifické místo v rámci jiných výzkumných designů. Představoval současná pojetí druhů smíšeného designu. Naznačoval problematické metodologické důsledky spojené s kombinací kvalitativních a kvantitativních aspektů, například v oblasti výzkumného vzorku. |
| Související projekty: |