Intervenční strategie v dramatických etudách.
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Sapere Aude2011 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Residential education; drama education; intervention triangle; socialization; behavior disorder. |
| Popis | U dětí v institucionální výchově je zvýšené riziko vývoje poruch chování především z důvodu patologických popř. omezených příležitostí k učení spojených s multifaktoriální dimenzí etiologie poruch chování. Cílenou intervencí formou dramatické výchovy je možné jim tato znevýhodnění kompenzovat. Článek prezentuje výstup z výzkumu, jehož předmětem byla tvorba a ověřování efektivity metodiky intervenčních strategií s využitím etud dramatické výchovy pro podporu a posilování dětí v ústavní výchově s cílem prevence poruch chování. |
| Související projekty: |