Význam přípravných tříd pro žáky se sociálním znevýhoeněním v rámci inkluzivního vzdělávání
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Lechta V. Trandisciplinárne aspekty inkluzivnej pedagogiky. Zborník |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | student with social disadvantage class climate preparatory class of primary school teacher education socially deprived areas primary school |
| Popis | V následující stati prezentujeme výsledky kvalitativně orientovaného šetření zaměřeného na analýzu sociálního klimatu ve třídách vzdělávající žáky se sociálním znevýhodněním. Jedná se o dílčí výzkumné šetřené řešeného v rámci výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Šetření bylo realizováno v základních školách města Brna v oblasti vyloučených lokalit, ve školách, při kterých jsou zřízené přípravné třídy. Článek vznikl v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. |
| Související projekty: |