Vazba mezi systémem vzdělávacích cílů a reálných výukových výstupů na příkladu učiva o funkcích na ZŠ
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Účelové publikace |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Učivo o funkcích patří k nejobtížnějším částem školské matematiky. Zároveň se jedná o učivo, které je užitečné pro život každého člověka. Proto je důležité věnovat tomuto učivu pozornost a dbát na to, aby byly plněny cíle, které jsou pro učivo funkcí stanoveny. Práce se zabývá problematikou osvojování vědomostí a dovedností v oblasti funkcí žáků základní školy. Při výzkumu je využívána kombinace dvou výzkumných metod: didaktického testu a pedagogického experimetu. Ze zjištěných výsledků našeho výzkumu vyplývá potřeba změny přístupu k výuce funkcí. Tato inovace by měla být zařazena do pregraduální přípravy učitelů. |
| Související projekty: |