Žáci se sociálním znevýhodněním v rámci inkluzivního vzdělávání s akcentem na osvojení si klíčových kompetencí.
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | V rámci vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřujeme na skupinu žáků se sociálním znevýhodněním, jejíž součástí jsou často žáci z nepodnětného rodinného prostředí, žáci ohrožení sociálně patologickými jevy (školský zákon č. 561 2004 Sb.). Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného rámci třetího roku řešení výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Cílem výzkumného projektu byla analýza úspěšnosti absolventů přípravných tříd v systému základního vzdělávání ve městě Brně s akcentem na osvojení klíčových kompetencí a prospěchu žáků v rámci základního vzdělávání. |
| Související projekty: |