The Analysis of Gender Differences in the Use of Foreign Language Learning Strategies
| Název česky | Analýza genderových rozdílů v použití strategií učení se cizímu jazyku |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | V prezentaci je představen komplexní výzkum vztahu použití strategií učení se cizímu jazyku (FLLS) a genderu. Výzkum byl proveden v pátých a devátých ročnících základních škol a na gymnáziích. Výzkum je zasazen v teoretickém rámci taxonomie strategií podle L.R. Oxfordové (1990) a využívá jejího dotazníku (SILL) doplněného o vlastní dotazník. Korelace mezi využíváním strategií a pohlavím žáků jsou analyzovány pomocí Spearmanova korelačního koeficientu. V příspěvku jsou prezentovány výsledky těchto analýz. |
| Související projekty: |