Axiologická reflexe přípravného vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Burkovičová, R. (ed.) Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Axiological dimension in education; value curriculum; goals in affective domain; undergraduate teacher training; professional competences |
| Popis | V soudobé interpretaci obsahu vzdělávání je zdůrazňováno hledisko hodnotové orientace. V axiologické reflexi autorka analyzuje hodnotové vztahy, zprostředkované vybranými studijními předměty v přípravném vzdělávání učitelů. Věnuje zvláštní pozornost sociálně afektivnímu učení a vyučování a předkládá návrhy k operacionalizaci teoreticky zdůvodněných přístupů v procesu utváření kompetence učitele. |
| Související projekty: |