Nadaný? Vždyť neumí číst ani počítat!
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Psychologie DNES |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Psychologie |
| Klíčová slova | gifted; talented; dyslexia |
| Popis | Příspěvek mapuje v zahraničí intenzivně sledovanou problematiku nadaných dětí s poruchami učení. Zaměřuje se na popis typických rozporů ve školních výkonech těchto žáků a následně na efekt vzájemného maskování jejich nadprůměrných schopností a handicapů. Ty stojí s velkou pravděpodobností v cestě úspěšné školní identifikace skutečného nadání této populace dětí. Stále častěji se vžívá označení pro tuto skupinu nadaných jako chytří žáci se školními problémy. |
| Související projekty: |