Ispolzovanije dramatičeskich elementov pri obučeniji russkomu jazyku u učenikov so specifičeskimi potrebnostami
| Název česky | Využití dramatických prvků ve výuce ruštině u žáků se specifickými poruchami učení |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Kapitola Využití dramatických prvků ve výuce ruštině u žáků se specifickými poruchami učení pojednává o využití dramatické výchovy jako metody ve výuce ruského jazyka na 2. stupni základní školy, jež formou hry a dramatického zpracování pomáhají dětem osvojovat znalosti a dovednosti, umožňující správně vnímat různá jazyková sdělení, rozumět jim a vhodně se vyjadřovat. Teoretická část je zaměřena na výukové strategie, které volí hru, jako aktivizující metodu. Praktická části je zaměřena na využití prvků dramatické výchovy přímo v konkrétních hodinách jako metody k osvojení si cizího jazyka. Dále obsahuje příklad začlenění hry do projektové výuky a příklady relaxace. |
| Související projekty: |