Inclusive Education as a Factor of Socialization of the Socially Disadvantaged Pupils in the Czech Perspective
| Název česky | Inkluzivní vzdělávání jako faktor socializace sociálně znevýhodněných žáků v české perspektivě |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | V úvodní kapitole monografie se zabýváme základními atributy vzdělávání v kontextu inkluzivních přístupů ve školním prostředí. Individualizace výuky a diferenciace ve školním prostředí předznamenává plynulou socializaci a otevírá prostor kvality života v dospělosti. Přináší pozitivní klima do školních tříd a zamezuje vylučování žáků ze škol hlavního proudu vzdělávání. Představíme dané koncepty ve vztahu ke skupině žáků se sociálním znevýhodněním v kurikulárním i systémovém prostředí české školy.Výzkum číslo MSM0021622443. |
| Související projekty: |