VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania - Zborník príspevkov - 24. mezinárodná vedecko - odborna konferencia |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | flash; interactive; animation; communication; e-learning |
| Popis | Výukové simulace patří mezi velmi užitečné studijní opory. Jejich význam se neomezuje pouze na technické obory. V současné době se pro jejich tvorbu s výhodou využívá Adobe Flash. Tento nástroj patří mezi špičkové nástroje. Lze s ním vytvářet nejen simulace pracující na netu, ale i desktopové aplikace, nebo grafické interfaces pro různé programy vytvářené například ve VisualStudiu, C# apod. S přicházejícím Flash Playerem 10 dokonce i 3D. ActionScript 3 je plně objektově orientovaný a přinesl až desetinásobné zrychlení přehrávání SWF animací. Vytváření simulací je třeba také maximálně přizpůsobit současným požadavkům. Měly by být dynamické a snadno modifikovatelné. Je třeba aby byla možná týmová práce při jejich vytváření. To vše klade důraz na jejich vnitřní strukturu. Příspěvek si klade za cíl ukázat jednu z možností, jak tyto požadavky splnit používání objektů s vlastní inteligencí.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami. |
| Související projekty: |