Charakteristika komunikace rozumově nadaných žáků ve výchovně vzdělávacím procesu
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | SVATOŠ, T., ŠVARCOVÁ, E., LOUDOVÁ, I. (Eds.). Pedagogická komunikace v didaktických, sociálních a filozofických souvislostech. Sborník příspěvků z konference. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Abilities; communication; talent; pupil; teacher; school; education of gifted pupils |
| Popis | Příspěvek popisuje dílčí výsledky výzkumného šetření, v němž byly srovnávány komunikační schopnosti a komunikativní kompetence rozumově nadaných žáků a žáků běžné populace. Pozornost byla zaměřena rovněž na komunikaci mezi nadaným žákem a učitelem, která ve svých různých podobách ovlivňuje výchovně vzdělávací proces. |
| Související projekty: |