Metody a techniky DV při intervenci sociálně znevýhodněných dětí.
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Intervention technique; drama education method; drama education technique; dramics; art activity; methodic series; experience |
| Popis | V příspěvku představujeme metody a techniky dramatické výchovy a práce s prožitkem skrze další umělecké aktivity jako intervenční techniky při rozvoji osobnostních a sociálních kompetencí u dětí se specifickými potřebami. Výsledky projektu, které prezentujeme, jsou součástí výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, který vede prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. na PdF MU. |
| Související projekty: |