Emoce v procesu profesní orientace: komparace případových studií žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Career choice; career guidance; emotions; support seeking; effort |
| Popis | Text obsahuje dílčí výstupy z výzkumu zaměřeného na sledování procesu profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při ukončování základní školy. Autoři prezentují metodologický postup při plánování kvalitativně pojatého výzkumu v designu případových studií a interpretují data zaměřená na faktor emoce. Působení a vliv emocí žáků i rodičů na proces profesní orientace pak porovnávají ve třech vybraných případových studiích. |
| Související projekty: |