Virtual Scene Designed as a Software Component
| Název česky | Virtuální scéna jako softwarová komponenta |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2008 |
| Druh | Účelové publikace |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Plná verze článku "POSTER: Virtual Scene as a Software Component" prezentovaného na konferenci WSCG v prosinci 2008: Grafické systémy používají celou řadu různých technik, které umožňují zobrazit virtuální scénu s různou úrovní realizmu. Zobrazovací algoritmy se ale naneštěstí velmi liší ve způsobu komunikace s virtuální scénou. Konkrétní implementace proto většinou vedou na monolitická řešení. V tomto článku bude představen koncept grafu scény založený na komponentové technologii. Jedná se o nezávislý graf scény, který může být použit více zobrazovacími strategiemi současně. Navíc může být graf scény zaměněn za jinou implementaci a to dokonce za běhu programu. |
| Související projekty: |