Individualisierung und Lernerorientierung im Fremdsprachenerwerbsprozess bei lernschwachen Schülern.
| Název česky | Na žáka orientovaný proces osvojování cizího jazyka u žáků s poruchami učení. |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Beiträge zu Sprache und Sprachen 7. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | foreign language learning and teaching; disability; research; case study |
| Popis | Osvojování cizího jazyka je pro mnohé učící se obtížnou záležitostí, zvláště pak pro žáky s vývojovými poruchami učení. Znalosti cizího jazyka nabývají v současnosti pro každého jedince na významu v souvislosti s jeho uplatněním se ve společnosti a cizojazyčná výuka musí těmto žákům poskytnout co nejúčinnější pomoc. V příspěvku jsou prezentována vybraná teoretická východiska z hlediska pedagogiky a psychologie učení a představena případová studie. |
| Související projekty: |