Integrace sluchově postiženého žáka do běžného školského zařízení
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2007 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | integration-integrative education-inclusion-pupil with hearing impairment-legislation- Framework programme for primary education |
| Popis | Článek se zabývá problematikou integrovaného vzdělávání sluchově postižených dětí školního věku, včetně legislativních podmínek pro vzdělávání sluchově postižených. Stěžejní část článku je zaměřena na jeho výhody, nevýhody a kritéria kladená na integrovaného sluchově postiženého žáka, jeho rodiče, učitele, spolužáky a školu, jejichž splnění je nezbytným předpokladem dosažení úspěšné integrace. |
| Související projekty: |