DIVERSITY AND CLASSIFICATION PRODUCTS OF NATURE IN THE EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS.
| Název česky | DIVERZITA A KLASIFIKACE PŘÍRODNIN VE VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ PRO PRIMÁRNÍ ŠKOLU.Sonda biologických a geologických znalostí absolventů středních škol na PdF Univerzity v Lublani a PdF v Brně pro teorii a praxi profesionálního vzdělávání učitelů dle Bílé knih |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2008 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | EFFECTIVENESS AND OPTIMALISATION OF TEACHER TRAINING |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Action research at European universities. Knowledge base of teaching. Professional knowledge |
| Popis | Prezentace dílčích výsledků srovnávacího výzkumu o úrovni znalostí biologické a geologické oblasti učiva absolventů středních škol, nastupujících do prvních ročníků na PdF v Lublani Slovinsko a na PdF MU v Brně ČR. Výzkum prekonceptů znalostní báze studentů učitelství pro primární vzdělávání, získaných na základě dotazníkového šetření, umožňuje realizaci inovací v přípravě učitelů dle Bílé knihy EU a rozvoj spolupráce v programu ERASMUS. |
| Související projekty: |