PŘÍPRAVA UČITELŮ V DEKÁDĚ VZDĚLÁVÁNÍ A VÝCHOVY K UDRŽITELNÉMU ROZVOJI V PŘEDMĚTU SOMATOLOGIE POMOCÍ NOVĚ KONCIPOVANÝCH SKRIPT.
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2007 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Speciální otázky oborových didaktik a příprava učitelů přírodovědných, zemědělských a příbuzných oborů. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Education - textbooks - Department of Family Education and Health Education - somatology - interaction between student and teacher - exercises. |
| Popis | Nová etapa ve výchově a vzděláváni si mimo jiné žádá i novou koncepci učebních textů. Vyučující katedry rodinné výchovy a výchovy ke zdraví Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity v Brně vytvořili speciální výukový materiál, s jehož pomocí si mají studenti prvého ročníku osvojit znalosti z předmětu somatologie. Skripta sledují zvýšení interakce učitele a studenta. Proto obsahuje každé cvičení dostatek otázek a cvičení na zpětnou vazbu. Kontrola je zajištěna již během procvičování a v závěru hodiny. Prezentace bude obsahovat názornou ukázku několika cvičení. |
| Související projekty: |