Extensible Approach to the Virtual Worlds Editing
| Název česky | Rozšiřitelný přístup k editování virtuálních světů |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2007 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Computer graphics, virtual reality, visualisation and interaction in Africa / AFRIGRAPH'07 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://portal.acm.org/citation.cfm?id=1294685.1294691 |
| Obor | Informatika |
| Klíčová slova | VR system; editing virtual worlds |
| Popis | Představujeme systém pro programování ve vrituální realitě (VRECKO) spolu s editorem, který je schopný vytvářet nové scény nebo apikace ze použití tohoto systému. VRECKO sestává z objektů s předdefinovaným chováním, které je možné změnit pomocí instancí speciálního objektu, nazvaného Ability. Jako příklad tohoto přístupu prezentujeme editor, který je kompletně vytvořený za použití Abilit. Editování se provádí v 3D prostředí, což má několik výhod oproti 2D editaci, zejména možnost pracovat se scénou přesně tak jako ve finální aplikaci. |
| Související projekty: |