The Qualities Deciding about the Professional Fitness of a Teacher of Foreign Languages at Today´s School
| Název česky | Profesiogram učitele cizího jazyka v současné škole. |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2007 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | competence; modul; standards |
| Popis | Profesiogram jako systémově-funkční portrét učitele cizího jazyka v současné škole: modul činnostní a osobnostní: sociální objednávka, cíle, funkce, jednotlivá stadia a kategorie. Jazykové povědomí učitele cizího jazyka. Lingvistická, obecně humanitní, pedagogická, psychologická a metodická kompetence. Oblast komunikace učitele se žáky v pedagogickém procesu. Profesní sebeuvědomění, pedagogicko-psychologická a odborná připravenost učitele cizího jazyka. Tato publikace představuje výsledky odborné diskuse v mezinárodním kontextu, která byla zaměřena na tři stěžejní aspekty moderní vysokoškolské a školní výuky, kterými jsou kompetenze, standardy a moduly. |
| Související projekty: |