An individual approach as a condition of quality of pupil's life
| Název česky | Individuální přístup jako podmínka kvality života žáků |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2007 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | School and Health 21 (2) |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Psychologie |
| Klíčová slova | individual approach; pupil's personality; quality of life; personal welfare; educational and didactic strategies; healthy school; personality recognition; individualizing and level-out approach |
| Popis | Individuální přístup je opomíjený pedagogický princip, který je zakotvený v teorii poznání osobnosti člověka. Předložené teze podávají přehled současných problémů, s nimiž je konfrontován každý, komu záleží na tom, aby škola podporovala rozvoj individuality každého žáka, aby byla prostředím přitažlivým pro učitele a vychovatele, a tak aby podporovala životní pohodu a kvalitu osobnosti žáků i pedagogických pracovníků. |
| Související projekty: |