Jaká očekávání mají rodiče vůči třídním učitelům svých dětí
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2007 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Fórum o premenách školy v 21. storočí |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | form teacher; a teacher-parents cooperation; valued modes of cooperation; a form teachers atributes |
| Popis | Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem se závažnými edukačními úkoly ve vztahu k žákům své třídy a také k jejich rodičům. Jak hodnotí spolupráci s třídním učitelem svého dítěte rodiče, které způsoby spolupráce rodičům nejvíce vyhovují a jaké závěry z toho vyplývají pro studium učitelství. Příspěvek seznamuje s výsledky výzkumné sondy zaměřené k výše uvedeným otázkám. |
| Související projekty: |