Postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2007 |
| Druh | Prezentace v oblasti VaV (AV tvorba, WEB aplikace apod.) |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Klíčovou podmínkou úspěšného zavádění kurikulární reformy je vytvoření takových podmínek, které posilují profesní autonomii učitele a podporují jeho přijetí změn a ochotu je realizovat. Jedním z významných faktorů tohoto procesu je oblast dalšího vzdělávání učitelů. Studie přináší výsledky šetření provedeného na podzim 2006 v jihomoravském regionu mezi učiteli základních škol. Cílem šetření bylo zjistit, které prvky považují učitelé při tvorbě školního vzdělávacího programu za problematické a jakou formu dalšího vzdělávání by v těchto problematických oblastech preferovali ze strany Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. |
| Související projekty: |