Interakce učitele a studenta v předmětu Somatologie na katedře rodinné výchovy a výchovy ke zdraví Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2007 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Interakcia uciteĺa a študenta v procese vysokoškolskej výučby |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | somatology - textbook - family education and education for health - exercises - didactics methods - tasks - schedules - control |
| Popis | Příspěvek je zaměřen na interakci mezi vysokoškolským učitelem a studenty prvních ročníků v předmětu Somatologie na katedře rodinné výchovy a výchovy ke zdraví Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity v Brně. Hlavním východiskem v těchto hodinách jsou studijní materiály, které vytvořili vyučující předmětu Somatologie PRAKTICKÁ CVIČENÍ ZE SOMATOLOGIE pro studující pedagogické fakulty , PROTOKOLY I. část, autorů: Havelková, M., Kachlík, P., Mráček, T., Reissmannová, J. Jedná se o pracovní skripta, jejichž cílem je, aby si studenti osvojili poměrně náročnou látku z oboru Somatologie. Obsahují přehlednou obrazovou komponentu, dostatek otázek a cvičení na zpětnou vazbu. V úvodu každého cvičení je zdůrazněna motivace a přiblíženy cíle praktika. Kontrola je zajištěna již během procvičování a v závěru hodiny. Názorná ukázka několika cvičení bude k dispozici při prezentaci příspěvku. Součástí předmětu jsou i odborné exkurze pořádané vyučujícími tohoto předmětu. |
| Související projekty: |