The teacher stressing situations in the teacher-adolescent pupil relationship
| Název česky | ZÁTĚŽOVÉ SITUACE UČITELE VE VZTAHU UČITEL - ADOLESCENTNÍ MLÁDEŽ |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2006 |
| Druh | Konferenční abstrakty |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | S vyšším věkem žáků učitelé, některé tyto vlastnosti více tolerují a tudíž je méně stresují. Míru stresogennosti ovlivňuje genderový faktor (učitel/učitelka) a stupeň školy (základní/střední škola). Situace mezi učitelem a adolescentní mládeži v pedagogickém procesu mohou mít značnou míru stresogennosti. Skupina učitelů základních a středních škol tyto situace definovala a označila stupeň jejich obtížnosti. Jde především o situace, kdy se žák chová velmi sebevědomě až nekriticky, zdůrazňuje vlastní osobu, prosazuje se silou a bere málo ohledů na druhé. |
| Související projekty: |