Srovnání funkcí třídního učitele v českém a francouzském školském systému
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2005 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Pedagogický výzkum:reflexe společenských potřeb a očekávání? Vašátková,J.(ed.) |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | form teacher; Czech shool system; French school system; careers counselling; careers orientation;healthy development of a pupil |
| Popis | Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem s celou řadou závažných výchovných úkolů ve vztahu k žákům své třídy, k jejich rodičům, k ostatním učitelům školy, k jejímu vedení a za jistých okolností také k širší veřejnosti. Záměrem příspěvku je srovnání některých shodných i odlišných regionálních zvláštností v těchto specifických edukačních činnostech učitelů, podporujících rozvíjení zdravých životních potencí žáků. |
| Související projekty: |