Výukové programy jako příklad integrovaně pojaté výuky
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2005 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Metodologické aspekty a výskum v oblasti didaktík prírodovedných polńohospodárských a príbuzných oborov |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Alternative forms of education and pedagogical practical |
| Popis | V příspěvku jsou představeny tématicky zaměřené výukové programy jako příklad integace odborné a didaktické složky v pregraduální přípravě učitelů. Uvedeny jsou hlavní cíle, problematika tvorby, realizace, analýzy a hodnocení výukových progamů z pohledu jednotlivých účastníků studentů, lektorů, učitelů z praxe, žáků a vyučujících katedry biologie Pedagogické fakulty MU v Brně. |
| Související projekty: |