Pedagogický výzkum vnímání vztahu neživé a živé přírody u slovinské školní populace
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2005 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Pedagogický výzkum:reflexe spoleenských poteb a oekávání? |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | pedagogical research; slovenian schools; inorganic and organic nature |
| Popis | Vědomí komplexnosti a vzájemných vztahů neživé a živé pírody je mezi školní mládeží na nízké úrovni. Prokazují to dílčí výzkumy v ČR a vyjadřují se tak o svých žácích i slovinští učitelé ze ZŠ a SŠ. Cílem připravovaného tříletého týmového pedagogického výzkumu je zjistit reálnou situaci v celém Slovinsku a podat návrhy řešení jejich státním a školským orgánům. |
| Související projekty: |