Environmentální problematika v řeči učitelů a studentů učitelství.
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2004 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Příprava učitelů pro primární vzdělávání v ČR a budoucí scénáře v Evropě. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | environmental education; social discourse; Q-method of classification; behaviour; thinking; views; values; pregraduate and postgraduate education of teachers |
| Popis | Stať prezentuje výsledky výzkumu sociálního diskurzu učitelů a studentů učitelství 1. stupně ZŠ o environmentální problematice konkrétně o otázkách vztahu člověka k životnímu prostředí a jeho chování v něm. Zmapování myšlení, názorů, postojů a hodnot (pomocí metody Q-třídění ) může ovlivnit přípravné i další vzdělávání učitelů ve sledované oblasti, tzn. v našem případě korekci navrhovaného standardu. |
| Související projekty: |