Školní úspěšnost - některé souvislosti s dětskou úzkostí
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2003 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Zborník príspevkov "Psychologické dni" Trenčín, 17. - 19. 9. 2003: Práca a jej kontexty Ed.: Ivan Sarmány Schuller |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Psychologie |
| Klíčová slova | achievement; anxiety |
| Popis | Ve výzkumu jsme vyšli z předpokladu, že školní výkonnost žáků je ovlivněna řadou mimointelektových faktorů, z nichž velkou roli hrají emocionální problémy dětí. Zjišťovali jsme vzájemné souvislosti mezi intelektovými schopnostmi dětí, jejich školním výkonem a vybranými indikátory úzkosti a deprese u žáků základních škol na dvou věkových úrovních. |
| Související projekty: |