Current Challenges in the Educational Usage of 3D Printing in Primary and Secondary Schools

Autoři

MALINKA Kamil SCHINDLER Vladimír

Rok publikování 2021
Druh Článek ve sborníku
Konference Proceedings of EdMedia + Innovate Learning
Fakulta / Pracoviště MU

Ústav výpočetní techniky

Citace
www https://www.learntechlib.org/primary/p/219643/
Klíčová slova 3D print; education
Popis V tomto článku představujeme současný stav využití 3D tisku pro vzdělávací účely na základních a středních školách. 3D tisk ve školách není plně využíván, a to především z důvodu nedostatku kvalitního obsahu vhodného pro výuku a nedostatečné znalosti efektivního nastavení IT prostředí. Jako důkaz existujících problémů uvádíme výsledky dvou komerčních průzkumů zabývajících se současným stavem využití 3D tisku ve školách. V kontextu vzdělávání se zabýváme 3D tiskárnami s ohledem na jejich technologické vlastnosti a problémy, které vznikají při jejich nasazení a používání. Dále představujeme nejnovější příklady z výukové praxe, včetně dostupných výukových materiálů, a diskutujeme jejich použitelnost. Nakonec představujeme náš návrh na systematické začlenění 3D tisku do výuky. Cílem prezentovaných zkušeností a výsledků je také pomoci začlenit 3D tisk do výukové praxe a usnadnit zájemcům jejich první kroky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info