Univerzitní vzdělávání a jeho reakce na pandemii COVID-19
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2020 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | e-Pedagogium |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | https://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-202003-0002_univerzitni-vzdelavani-a-jeho-reakce-na-pandemii-covid-19.php |
| Doi | https://doi.org/10.5507/epd.2020.016 |
| Klíčová slova | COVID-19; e-learning; university; higher education; hybrid pedagogy |
| Popis | Pandemie COVID-19 znamenala pravděpodobně nejrychlejší a nejintenzivnější zásah do výuky na univerzitách v globálním měřítku v dějinách. Otevřela cestu k online vzdělávání. Současně ale také nastolila otázku, co skrze e-learning můžeme učit lépe, než v klasické výuce tváří v tvář, a kde naopak osobní kontakt potřebujeme. Přehledová studie analyzuje 16 studií indexovaných v databázi SCOPUS, které dávají nahlédnout do reakcí universit na novou společenskou situaci. |
| Související projekty: |