Art Brand in Production and Reproduction of Classic al Music and Music Theatre

Varování

Publikace nespadá pod Ústav výpočetní techniky, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

KHOKHLOVA Elena

Rok publikování 2014
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj ACTA MUSICOLOGICA.CZ
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://acta.musicologica.cz/
Obor Umění, architektura, kulturní dědictví
Klíčová slova art brand; creative industries; musical theatre; classical music; cultural goods
Popis The study aims to review some aspects of classical music and music theatre in post-modern discourse of production, reproduction and consumption, by explaining its relation to art brand. In doing so the study will follow a general definition of classical music as Western artistic tradition that provided rigorous musical forms.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info