Organizational Conditions of Incusion in Primary Education
| Název česky | Organizační podmínky inkluzivního vzdělávání na 1. stupni základních škol |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2014 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education. Conference Proceedings, Volume III, Education and Educational Research |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Doi | https://doi.org/10.5593/sgemsocial2014B13 |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Primary education; school educational programme; conditions of inclusive education; inclusive education; research |
| Popis | V příspěvku představuji podmínky inkluzivního vzdělávání na 1. stupni základní školy. Prezentuji vybrané výsledky případové studie, v níž jsem se zaměřila na podmínky a procesy inkluzivního vzdělávání. V příspěvku popisuji její komplexní metodologii, hlouběji se věnuji podmínkám inkluzivního vzdělávání, zejména organizační dimenzi kurikula. Na příkladu jedné školy poukazuji na význam ochoty a úsilí učitelů uvádět organizační podmínky inkluzivního vzdělávání do praxe. |
| Související projekty: |