Stimulace k cílené reflexi zkušeností studentů v přípravném vzdělávání učitelů mateřských škol
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2014 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Acorát |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Education of preprimary school teacher, reflexion, self-reflexion, experience reflective learning. |
| Popis | Stať popisuje profesní přípravu studentů učitelství pro mateřské školy z hlediska jejich stimulace k cílené sebereflexi zkušeností. Autorky vycházejí z rozvojového pojetí přípravného vzdělávání, které pracuje se spojováním výuky se zkušenostmi studentů a jejich teoretickou reflexí. Předkládají výsledky výzkumné sondy realizované se studenty v různých fázích profesního vývoje v průběhu studia. |
| Související projekty: |