Vzdělávání dětí a žáků s narušenou komunikační schopností v předškolním věku a na prvním stupni základní školy
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | V kapitole je prezentován výzkum, který byl realizován v rámci řešení Výzkumného záměru MSM 0021622443 „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Po dobu řešení výzkumného záměru byla analyzována problematika vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vybraná výzkumná šetření byla zaměřena na vývoj a obtíže ve vývoji komunikační schopnosti dětí před zahájením a v počátcích povinné školní docházky a na vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností na prvním stupni v rámci inkluzivní školy. |
| Související projekty: |