Elearning and mobile devices – technical problems and possible solutions
| Název česky | Elearning a mobilní zařízení - technické mproblémy a možná řešení |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | ICETA 2013 - 11th International conference on Emerging e-learning Technologies and Applications |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | FLASH ANIMATIONS; Mobile technology |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Rychlý rozvoj v užívání tablet a další mobilní zařízení odstrčí osobních počítačů a notebooky . Toto tvrzení platí zejména v případě pravidelní uživatelé , kteří používají tato zařízení především pro zábava a občasné komunikace prostřednictvím e-mailu , na Příklad . Pokročilejší uživatelé , mezi které můžeme umístit také studenti , potřebují osobní počítač na práci , psaní eseje , nebo pomocí specializovaných programů , v závislosti na obor . Dokonce tak , mnoho studentů vlastnit jak počítače amobilní zařízení , jako jsou tablety . to je Proto není neobvyklé, žestudent si vybere používat tablet pro e-learning , protože Většího pohodlí při čtení nebo možnost studovat kdekoliv a kdykoliv . Bohužel, většina mobilních zařízení nepodporují echnologies potřebné pro zobrazování interaktivních aplikací nebo komplikuje přehrávání videa v internetovém prohlížeči . Cílem tohoto článku je představit možná řešení , které mohoue-learningového obsahu dispozici pro drtivou většinu uživatelů bez ohledu na finan použitého zařízení. Ukazuje konkrétní řešení systémů, které byly na základě výsledků výzkumů navrženy a realiziovány. |
| Související projekty: |