Žák s vývojovou dysfázií na počátku školní docházky a jeho potíže v matematice
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Matematika a řešení úloh. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | integrated pupil, developmental dysphasia, mathematics at the first grade of basic school, row of numbers, operation of addition, operation of subtraction, simple word task, graphic representation |
| Popis | V příspěvku jsou shrnuty zkušenosti s problémy žáka integrovaného z důvodu diagnózy vývojová dysfázie v prvních třech měsících jeho školní docházky, a to především v předmětu matematika. Součástí příspěvku je i popis některých pomůcek a námětů na hravé činnosti, které se v práci s tímto žákem osvědčily. |
| Související projekty: |