Modeli legitimizatsii inklyuzivnogo obrazovaniya v Chehii
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Zhurnal issledovaniy sotsialnoy politiki |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://jsps.hse.ru/2013-11-4/107169837.html |
| Obor | Sociologie, demografie |
| Klíčová slova | inclusion legitimacy discourses of education childhood |
| Popis | Článek rozebírá problém legitimizace inkluzivního vzdělávání v současné ČR, které má dvojité postavení, na jednou stranu je prosazeno v legislativě a podle Zákonu legální, ale zároveň není v dostatečné míře legitimní – není akceptováno mezi klíčovými stakeholdery inkluzi: rodiči intaktních dětí a pedagogy. Teoretický základ výzkumu se skládá z aplikace tříčlenné koncepci legitimizace k postojům odborníků různých pasem vzdělávacího systému. |
| Související projekty: |